Vårruset här kommer jag!

I år ska jag och mina kära milfar gå/springa vårruset. Vi ska göra det som en kul grej och inte för att få en så bra tid som möjligt (troligtvis iaf ;) ). Det ska bli skoj och den 8 maj är det dags i Slottskogen! Någon mer som ska vara med?

Om  ett tag ska vi sticka iväg till Lundbybadet på babysim och idag är det min tur  att bada med Meja. Spännande!
Hoppas hon är pigg och glad och inte har tänkt o sova precis då! Hon somnade för en stund sedan vilket jag tyckte var jättebra så hon skulle vara pigg sen. Tror ni hon sov en längre stund? Nepp! Hon vaknade efter 15 min ungefär och nu sitter hon i mitt knä o puttar omkring Antons snusdosa över skrivbordet och försöker skriva hon med. Så är nog dags för mig att avsluta här nu! Hoppas hon somnar snart igen så hon orkar bada!

Kommentera inlägget här :