Pure cosmetics

Christine tipsade mig om en sminkaffär på Drottninggatan som är superbra med bra produkter och personal. Så nu inför bröllopet bestämde jag mig för att ta en kik.
Jag fick en helsminkning av den duktiga tjejen i affären med tips på hur vi kan göra till bröllopet och fick även med mig fyra produkter därifrån.
Det är ju inte det billigaste sminket i stan men det räcker i ett halvår minst och är bra för hyn så det känns som att det kan vara värt det.
Vill ju även att sminket ska sitta bra och se fint ut hela dagen och kvällen som bröllopet är.
 
Tog en sväng på Lindex efter och köpte en vattenfast mascara (kan behövas!),ett fint läppglans och lite annat smått och gott inför den stora dagen!
 
Sminket som jag köpte på Pure Cosmetics heter Cailyn och det blev rouge, foundation
och två ögonskuggor som jag fick med mig därifrån. Den ena ägonskuggan fick jag på
köpet då det var ett "Köp 3 för 2" erbjudande.

Kommentera inlägget här :