Ullareds shoppingen

Har ju helt glömt bort att visa lite av det jag handlade när vi var på Gekås.
Köpte en hel del kläder till Meja, orkade inte ta kort på allt, men det som var tvättat när jag tog kortet fick i alla fall vara med!



Sen köpte jag en leksak som Meja kan ha i bilen när vi åker på våra långresor till Ö-vik. Kan ju hoppas att den gör så hon blir lugn. Man hänger den över stolsryggen så har hon den hängande framför sig hela tiden.



Dessutom hittade jag en jättebra dyna som Meja har i sin barnstol. Egentligen är den tydligen gjord för andra barnstolar. Men den fungerar bra till den vi har med!



Handlade också lite lakan till henne som jag inte orkat ta kort på. Sen blev det en massa tråkiga saker till hemmet. Det enda som jag köpte till mig var ett linne för 19 kr och en vårjacka. Ändå spenderade jag en hel del. Förstår inte riktigt vad det var jag köpte egentligen när allt är upp packat. Konstigt det där!


Såhär bra sitter hon i sin stol! Kan sitta där jättelänge o pilla. Ingen risk att hon får ont i rumpan heller när hon sitter på dynan också ;). Så bra!

Kommentera inlägget här :