Bra inköp

Jag har många gånger hört om hur bra tradera är men har aldrig orkat sätta mig in i hur det fungerar eller vad som finns där. Så i veckan kollade jag runt lite och upptäckte att dom har ganska många fina väggdekorationer. Eftersom vi ska göra väggarna vita i rummet som Meja ska få så kan det vara fint med någon färgklick i form av en väggdekoration.
Efter att ha kollat runt lite hittade jag den här fina som jag lade bud på. Den låg på 89 kr och jag lade bara på en krona så det blev 90 kr. Eftersom det inte var någon mer som bjöd över det så fick jag den för 89 kronor. Väldigt billigt om man tittar runt på internet vad dom brukar kosta.
Tror att den kommer göra sig utmärkt i Mejas rum!
 
Såhär fin är den med färgglada blommor! Jag tänkte
sätta den längs med golvlisten så att blommorna inte
kommer så högt upp som dom är på bilden!
 
Jag har även letat ett bra tag efter ett par skor som Meja kan ha i höst/vinter utan resultat. Den minsta storleken som säljs i butik är oftast 19-20 vilket är för stort för Mejas minifötter, och dessutom brukar dom kosta runt 500 kronor om man vill ha några som är bra, vilket inte känns värt när Meja inte har börjat gå än.
Så i förra veckan kikade jag på en facebooksida där det säljs och köps begagnade kläder och skor, och där fanns det ett par jättefina Pax skor i storlek 19 för bara 130 kronor! Dom är något förstora men då kan hon ha tjocka strumpor o och kan förhoppningsvis ha dom en bit in på vintern med.
Känner mig väldigt nöjd med mina inköp!
 
Såå fina tycker jag!

Kommentarer :

#1: Linda

Vilken fin väggdekor och snygga skor och bra pris! Jag kanske ska ge tradera en chans också :), hört många som har gjort bra köp där men aldrig provat själv! Har letat skor till Elsa också men de är ju sjukt dyra på skoaffärerna för något som de bara kan ha några månader :(!

Svar: Tack så mycket! Tänkte hämta ut den på posten idag så får vi se hur den ser ut! Får se om man sätter upp alla blommorna eller bara några stycken =). Jaa, jag letade skor i flera månader utan resultat. Så blev väldigt glad när jag hittade dom på fb! =)
Sofia

skriven

Kommentera inlägget här :