Måndag

I morse tog jag och lämnade Meja hos dagmamman med min bil och nya bilbarnstolen. Det känns otroligt skönt att kunna använda båda bilarna till att skjutsa Meja.Det har verkligen hängt över mig sen i somras när vi sökte platsen hos dagmamman att jag måste köpa mig en bil och en bilbarnstol. Så nu känns allt väldigt bra! Nu kan vardagen börja på riktigt!
 
Efter jag hade lämnat Meja blev det en tur till neurologen på Sahlgrenska för att träffa min läkare. Kan inte säga att det var speciellt givande då vi mest pratade om det som vi brukar prata om, känner mig mest 300 kronor fattigare. Men men, är väl bra att dom håller koll på en i alla fall!
 
Nu ska jag strax iväg och jobba! Trevlig måndag på er!
 

Meja och kattis! Hon älskar katter och blir helt lycklig om hon får klappa en
katt. Vi har några tavlor på katter här hemma och så fort hon ser en säger hon
"Kika" (kissekatt) och pekar.

Kommentera inlägget här :