30-års partaj!

Igår fyllde min stora storebror hela 30-år! Hur kan vi ha blivit så "gamla" plötsligt?
Det var jätteskoj, med god mat o fika, roligt sällskap och glada barn! Vädret höll sig hyfsat under dagen med endast några regnskurar, mot kvällen när barnen åkt hem eller gått och lagt sig så började det ösa ner. Men det gjorde inte så mycket eftersom vi mestadels satt i partytältet eller hängde i den fina baren!
 
Här kommer lite bilder från gårdagen! Både jag och Anton var för en gång skull hyfsat duktiga på att fota!
 

Meja lekte mest i den fina sandlådan och såg ut som en liten tant/trädgårdsmästare
i sina kläder, gummistövlar och Elvis solhatt på det!
 

Presenten som födelsedagsbarnet fick före den riktiga presenten var en
"robotgräsklippare". Mycket fräck om jag får säga det själv!
 
Meja var såklart tvungen att "provåka" lite!
 

En liten bild på bl a Meja och jag. Jag hade på mig min blåa långklänning
som jag köpte för två år sen, jeansjacka och converse.
 

Ett gäng glada festdeltagare!
 

Lek i sandlådan med kusinen!
 

Ett lite nöjdare födelsedagsbarn efter att ha fått den riktiga födelsedagspresenten,
som faktiskt var en riktigt robotgräsklippare!
 

Kommentera inlägget här :