Bästa hjälpredan!

Äntligen onsdag igen och Meja o jag har haft en mysig förmiddag tillsammans. Vi tog det först väldigt lugnt och åt frukost och hade nog inte klätt på oss förrän runt 10-tiden. efter en stund bestämde vi oss för att gå ut och leka lite och samtidigt passa på att slänga lite skräp.
Meja tyckte att det var superkul att slänga skräp och hjälpte till jättemycket. Man får verkligen passa på att låta henne hjälpa till nu när hon vill, för snart är det nog tvärtom!
 
Vi tog även en runda förbi min frisör för att köpa en inpackning som hon hade lagt undan till mig och bokade en tid för ett litet besök den 10 maj, så jag är fin i håret till bröllopet som är veckan efter. Åh vad jag längtar till bröllopet! Det kommer bli sjukt kul!
 
Nu ska jag strax passa på att äta lite och i eftermiddag blir det ett tandläkarbesök och även ett utvecklingssamtal för Mejas del.
 
Min lilla hjälpreda som var så duktig på att sortera skräpet!
 

Kommentera inlägget här :