Scrapbooking

Det blev en lugn myskväll själv idag, vilket inte gör mig något. Såklart är det alltid kul och träffa vänner, men har heller inget emot att ta det lite lugnt själv ibland.
 
Så när Meja hade lagt sig så plockade jag fram mina scrapbooking saker som legat i lådan i nästan ett år, för att fortsätta med Mejas bok. Jag vet! Jag är sämst som inte fått klart den än! Men jag tappade lite inspirationen ett tag i slutet på vintern och sen hann den aldrig komma tillbaka innan Meja började på kosten och då var tankarna defenitivt på annat håll.
Men nu mina vänner! Nu har jag fått framkallat bilderna som fattats och idag har jag fått gjort nästan tre sidor i boken. Varje sida tar ju typ en timma att fixa klart. Så det går inte fort det här. Men nu ska jag bli klar med boken om inte allt för länge!
 
Hoppas Meja gillar den sen när den är klar bara! ;)
 
 

Kommentera inlägget här :