Fredag

Då har ännu en vecka snart gått och det är fredag igen! Idag är en sådan bra dag då jag inte börjar jobba förrän 15 och Anton slutar tidigt så vi kan ha Meja hemma från dagmamman.
 
Vi har spenderat förmiddagen med ett besök på Öppna förskolan, där vi inte varit på sen i våras. Ett ganska bra tag sen med andra ord! Meja lekte och hade roligt, och var lite diktator över det andra barnen. Som hon brukar vara när det är mindre barn i närheten. Men efter att jag berättat för henne att hon måste dela med sig så fick även dom andra barnen leka med "hennes" saker.
 
Vi var hemma strax efter 12 och då var det dags för mat och sen skutt i säng! Det var en väldigt trött dam som knappt orkade hålla ögonen uppe in i det sista.
Nu ska jag strax göra mig iordning för jobbet. Men skall först skriva ett till inlägg som kommer upp lite senare om en sak som gjorde mig mäkta stolt i förmiddags!
 

En liten dam som hittade utklädningslådan på Öppna förskolan.
 
 
 

Kommentera inlägget här :