Mejas första

I morse när jag skulle göra mig iordning för att dra iväg till Öppna förskolan så fick Meja sitta vid köksbordet och rita lite. Hon ropade på mig och ville att jag skulle måla en gubbe och jag målade då en väldigt vacker huvudfoting. Sedan gick jag iväg för att fortsätta sminka mig. När hon ropade igen och jag gick och tittade, så hade även hon gjort en huvudfoting. Det är garanterat den finaste som jag sett och jag blev (och är fortfarande såklart) otroligt stolt! När lärde hon sig detta? Jag har aldrig sett det innan, men jag antar att hon måste gjort någon tidigare hos dagmamman.
Inte klokt vilken talangfull tös man har! Den här lilla figuren ska jag klippa ut och rama in! <3
 
Efter hon hade målat den så började hon kladda lite hejvilt över pappret. Så den blev lite kladdig. Men vad gör det?!

Kommentera inlägget här :