En regnig dag

Fredag igen och regnet öser ner! Idag har vi hittils hunnit med ett besök hos en av mina nyfunna mammavänner där vi åt frukost och pratade lite.
Minna var vaken under hela besöket och somnade först när vi åkte hem och sover nu i babysittern brevid mig.
Egentligen känner jag mig rätt trött och seg, men har inte ro att gå och lägga mig. Så jag hoppas att det går över snart!
 
Om en stund ska jag åka iväg till Backaplan och se om det finns något roligt på rean. Jag har redan köpt lite smått och gott till Meja och Minna på Jollyrooms rea och köpte även två olika gardiner på Jotex. Det stod att paketet kommer på tisdag, så då vet jag vad jag komme roa mig med på tisdag kväll. Jippie!
 
Igår var vi som vanligt på öppna förskolan och vi var ett litet gäng från facebook-gruppen som var där igår, vilket var väldigt roligt. Det var även flera som gärna ville gå med i våran grupp, vilket såklart är jätte kul! Ju fler man känner här i krokarna, desto bättre!
 
En bild på en trött och gosig tjej!

Kommentera inlägget här :