På fel sida

Efter att Minna äntligen sovit bra i natt, efter flera bökiga nätter, så verkade storasyster ha vaknat på fel sida. Hon har inte viljat göra något som jag bett henne om och jag har fått tjata ihjäl mig och nästan slitit mitt hår vissa stunder. Tur att jag fått sova hyfsat i natt, annars hade jag aldrig överlevt den här dagen.
 
För att hitta på något annat så tog vi oss en sväng till Ica Maxi i Högsbo och handlade lite. Meja tyckte att det var en super rolig affär och tyckte att det fanns så mycket roligt där.
 
Vi köpte även en ny ersättning till Minna som vi ska prova för att se om hennes kräkningar kan mildras lite av den. Jag återkommer om det i ett annat inlägg.
 
Nu har vi i alla fall en lite lugn stund i soffan då Minna sover och Meja tittar på Disney Junior och äter en Baby Bell ost.
 
 

Kommentera inlägget här :