Fullt ös!

Idag har det verkligen varit fullt ös här hemma, som rubriken lyder. 
Meja brukar för det mesta leka med sina vänner från dagmamman på onsdagar och idag var det våran tur att bjuda hem, inte bara en, utan två kompisar. 

Jag funderade lite på om jag tog mig vatten över huvudet när jag bjöd hit kompis nr två också. Men jag tänkte att Minna snart skulle sova och att de är ganska självgående. 

Att de är ganska självgående hade jag rätt i, men inte att Minna skulle sova. Hon sov ungefär 30 min när vi var ute och lekte. Men annars var hon vaken hela tiden under de sex timmarna som Meja hade kompis här.
Jag kan väl säga att jag är ganska trött nu!

Meja har iallafall haft en toppen dag och efter middagen sprang hon ut direkt för att leka med grannbarnen också.
Hon var också rätt trött idag och somnade snabbt och lätt utan ett ljud.

Hoppas att Minna sover gott i natt för det behöver jag verkligen! 

Kommentera inlägget här :