RS

Beskedet  från RS provet var positivt och Minna o jag ligger i en sal med två andra mammor och deras tre respektive sju veckor gamla bebisar som också har RS.
Det är ett väldigt snorande, hostande och gnällande här. Så timmarna som bestod av sömn i natt är väldigt lätträknade. 

Jag kom i säng runt två och vid tjugo över kom de in och skulle försöka sätta PVKn. Det gick på andra försöket. Men tyvärr ville den inte backa blodet på natten så det fick bli stick i fingret sen ändå. 

Det var ett väldigt springande här hela tiden och så fort jag hade somnat till så kom det någon och petade på mig för att de skulle undersöka Minna.
Som tur var somnade hon om lätt efter varje provtagning och sov som en liten stock största delen av natten.

Nu sitter jag och väntar på besked från läkaren. Hoppas att vi ska få åka hem idag. Men försöker att vara inställd på att vi nog blir kvar.

Kommentera inlägget här :