Instagram

Eftersom jag tycker att det är väldigt roligt med inredning och gärna delar med mig när jag är nöjd med något så har jag startat ett öppet konto på instagram som ni gärna får följa om ni är intresserade.

Jag startade kontot i förra veckan och har inte hunnit vara så flitig än men det kommer lite bilder ibland när jag har tid över.

Anledningen till att jag startade ett till konto istället för att bara lägga upp på mitt privata var för att jag vill kunna nå ut till fler utan att visa bilder som jag endast vill ha privat och dessutom kan de som faktiskt är intresserade av inredning följa mig där och de övriga som inte känner att de har ett så jätte stort intresse slipper se mina inredningsbilder i flödet.

Toppen på alla sätt och vis helt enkelt! Så kom och följ mig, interiorbysofial, på instagram med så du inte missar mina fina bilder!
 

Kommentera inlägget här :