Nytt till vardagsrummet

Efter en midsommar som blev inställd så tog vi igen det igår med Asley o co. Vi åt grillat kött, hemmagjord potatissallad och lite cheesecake på det! Ett fint avslut på en väldigt bra helg! 

Från det ena till det andra, så har jag ju hållt på med lite olika projekt här i hemmet och mitt nuvarande är vardagsrummet. Jag letar som en tok efter en ny tv-bänk och under tiden passar jag på att fixa lite med olika detaljer och försöker få in lite mer blått så att min vackra lampa passar in lite bättre.

Jag har funderat lite på att byta ut ryamattan då den är lite liten och jag tycker att det är snyggt när mattan även går under soffan. 
Så när jag hittade till en sida som heter rugvista.com och deras stora matt-outlet så slog jag till på en jättefin orientalisk matta i blått och naturvit/beige.

Här får ni en lite sneak a peak på den. Resten visar jag när jag har pyntat färdigt den delen av vardagsrummet! 

Kommentera inlägget här :